Jak zhubnout zdravě a hlavně trvale – Zdravý-jídelníček.cz

Jak zhubnout přes břicho

Jak zhubnout za měsíc

Jak zhubnout zdravě a hlavně trvale

Přesto, že se většině lidem zdá téma hubnutí otřepané, mnoho z nás svádí dnes a denně boj s nadbytečnými kilogramy. Nebudeme se zabývat tím, jak je možné, že jeden může sníst všechno a netloustne, zatímco druhý přibírá snad i ze vzduchu. My si dnes probereme možnosti, které se vážou na snahu nejen zhubnout, ale také si optimální váhu udržet. Což patří k těm složitějším úkolům.

Klasické diety, jak se zdá nefungují. Mohou vás o tom přesvědčit i lidé, kteří už jich několik drželi a vždy se dočkali, jen jojo efektu. Diety typu mléčná, ovocná, proteinová, sacharidová a další, jsou určeny k redukci pár kilogramů. Je logické, že nelze přežívat po zbytek života na jogurtech, ovoci nebo vyřadit sacharidy zcela ze své stravy. Tyto diety bezesporu mohou být účinné a mít přínos pro lidské zdraví, pokud se drží jen pár dnů a neočekáváme žádné zázraky. Jsou vhodné, pokud chceme zhubnout do šatů, které si budeme oblékat na danou příležitost a podobně. Avšak při návratu na běžné stravování počítejte s tím, že se vám kilogramy vrátí a možná, že ještě i něco navíc.

Bez námahy to nepůjde

Bylo by docela fajn, kdybychom nemuseli pracovat a na účet nám pravidelně přicházely peníze z činnosti, kterou vlastně vůbec nevykonáváme. Stejné je to s hubnutím. V případě, že chceme skutečně zhubnout, se musíme především obrnit trpělivostí. Čím více kilo chceme zhubnout, tím větší trpělivost. Ze všeho nejdříve se musíte hodit do klidu, protože pokud budete ze svých kilogramů ve stresu, způsobíte si syndrom podrážděného střeva a hubnutí vás bude sabotovat. Nejdříve se musíte začít mít rádi, věřit si a stanovit si reálné cíle. Ani slon se nejí naráz a musí se hezky naporcovat. Stejně tak si rozložíte po kousíčkách vaše cíle a úbytek reálných kilogramů. To bude prozatím ta největší námaha, kterou máme na mysli. Přesně toto je totiž okamžik, kdy řada lidí selhává. Dojde jim zkrátka trpělivost.

Určitě po vás nikdo nechce, abyste trénovali na maratón, nebo jste prolévali litry potu. Zvlášť, když sport není zrovna to pravé ořechové pro vás. Pohyb je bezesporu u hubnutí klíčový, ale bohatě stačí delší procházky a sporty, která vás baví a povolí vám je i váš zdravotní stav.

Pořekadlo jez do polosyta a pij do polopita, nevzniklo náhodou. To, co pomůže upravit vaše stravovací návyky a tím i funkci metabolismu je pravidelnost a střídmost.

Jídlo 5x denně v přiměřených porcích

Vynechat sladkosti a sladké nápoje

Nepijte studené nápoje bezprostředně po jídle, studená voda nejenže ochladí, ale hlavně zpomalí trávení, protože mastná část potravy ztuhne. Při reakci s kyselinou se tato ztuhlá hmota absorbuje mnohem rychleji než další potrava a ukládá se ve formě tuků.

Co si od nás odnesete? Mnoho zajímavých informací a na oplátku nám tady necháte nějaké ty kilogramy, kterých se chcete zbavit. Těšíme se na vás a jsme připraveni vám pomoci.

Chci poradit se stravováním a získat jídelníček ZDARMA

Powered by WordPress. Theme Just Landing

Copyright © 2014-2015 Zdravý-jídelníček.cz - všechna práva vyhrazena

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *